Bloggen gør comeback

Efter et års pause gør bloggen comeback. Det skyldes, at Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, DMJX, på opfordring genoptager mine diplomkurser i corporate journalism. Opfordringen kommer fra et pænt antal potentielle kursister, som går imod markedstrenden, der tilsiger at kommunikatører hovedsaglig forventes at skrive advertorials og høvle knastfri budskabsplatforme. På kurserne i corporate journalism arbejder vi med at skabe værdi i organisationer og virksomheder ved at bruge journalistikken strategisk som alternativ til PR-tænkningens glatte kynisme. Der er kursusstart i marts 2017. Måske ses vi?

Her på bloggen ligger der flere end 100 tekster med kilder og litteraturhenvisninger om strategisk journalistik og corporate communication. Og flere vil følge fremover.

Om John Jørgensen

John Jørgensen er tidligere erhvervsreporter på Jyllands-Posten, informationschef i Tele Danmark Mobil, og har senest arbejdet 11 år som kommunikationschef i COWI. Han er også Master i Corporate Communication fra Handelshøjskolen/Århus Universitet. John Jørgensen er fast underviser på Update, Center for journalistisk kompetenceudvikling, hvor han underviser i Corporate Journalism (de journalistiske metoder anvendt internt i virksomheder).
Dette indlæg blev udgivet i Om bloggen og tagget . Bogmærk permalinket.

2 kommentarer til Bloggen gør comeback

  1. Kirsten A skriver:

    Sådan John. Hvor er det fedt kh Kirsten

  2. John Jørgensen skriver:

    Hej Kirsten
    Tak for støtten.
    kh
    John Jørgensen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>